بهترین بازی های ویدیویی برای بچه ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1601
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

با گذشت سالها ، بازی به آرامی از سرگرمی طاقچه به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. جمعیت جمعیتی گیمرها تقریباً کل جمعیت را در بر می گیرد ، کودکانی که سه جوان هستند ، سرگرم کننده بودند. دیگر این رسانه به عنوان چیزی مضر برای سلامتی فرد تلقی نمی شود - در واقع ، اکنون اعتقاد بر این است که بازی های ویدئویی می توانند سلامت شناختی را بهبود بخشند و به کودکان در توسعه مهارت های اجتماعی کمک کنند. این واقعیت را اضافه کنید که اکثر بازی ها فقط سرگرم کننده هستند ، و آنها به روشی عالی برای سرگرمی کودکان در ضمن آموزش همزمان با آنها تبدیل می شوند.

با این حال ، همه بازی ها برای همه کودکان مناسب نیستند ، و والدین باید برای انتخاب عنوان مناسب برای سن ، تمام تلاش خود را انجام دهند. از این گذشته ، یک بازی ویدیویی که برای دانش آموز دوم خوب عمل می کند ، لزوما بهترین بازی ویدیویی برای یک مهد کودک نیست. با توجه به این نکته ، در اینجا بهترین بازی ها برای کودکان - در گروه های سنی مشخص تقسیم شده است.

سنین 3+

Super Mario Maker 2

یک انتخاب عالی برای کودکانی که عاشق بازیهای platforming و کسانی که آرزوی خلاقانه تری دارند ، Super Mario Maker 2 نسخه بهبود یافته بازی Wii U اصلی است ، با اجزای سازنده بیشتر ، یک حالت مبارزات کامل و گزینه های چند نفره آنلاین. با سوئیچ های قرمز و آبی و تپه های شیب دار برای ساخت و ساز ، باعث تغییر انقلابی در انواع سطوح بازیکنان شد و تاکنون دوره های بسیار خلاقانه ای را دیده ایم.

Super Mario Maker 2 برای بازی در حالی که یک بزرگسال از تلویزیون استفاده می کند ، انتخاب بسیار خوبی برای کودکان است ، زیرا ساختن دوره ها هنگام بازی در حالت دستی Switch بسیار ساده تر است. خرید یک قلم صفحه لمسی اختیاری باعث می شود روند فرایند هموارتر شود.

 

ادیسه سوپر ماریو

معاملات سوئیچ نینتندو

Super Mario Odyssey یکی از بهترین پلتفرم های سه بعدی است که تاکنون ساخته شده است. در حالی که بازی های ماریو همیشه به سمت در دسترس بوده است ، Super Mario Odyssey از ویژگی های بسیار خوبی برای بچه ها برخوردار است: حالت کمک با فعال کردن حالت Assist ، سلامت ماریو دو برابر می شود ، سقوط از نقشه منجر به مرگ فوری نمی شود و یک نشانگر همیشه شما را به هدف خود راهنمایی می کند. از آنجا که سیارات ادیسه نسبتاً بزرگ و پرجمعیت هستند و به چیزهایی نگاه می کنند که می توانند نگاه کنند و انجام دهند ، حالت Assist برخی از چالش ها و حواس پرتی بازیکنان جوان را برطرف می کند.

همچنین می توانید یک بازیکن ماریو را در اختیار داشته باشید ، در حالی که دیگری کلاه حساسی ماریو را در اختیار دارد. بازی به عنوان Cappy برای بازیکنان پنج سال و جوان که تجربه کمی در بازی های ویدیویی مبتنی بر کنترل دارند ایده آل است. یا همیشه می توانید هر بار که کسی یک ماه را پیدا کرد ، کنترلر را تعویض کنید. مهم نیست که چگونه شما بازی Super Mario Odyssey را بازی کنید ، این برای کودکان و نوجوانان و والدین بسیار لذت بخش است.

 

جهان ساخته یوشی

بررسی جهان دستکاری شده یوشی

Yoshi's Crafted World احتمالاً کوتاه ترین بازی روی Switch است. جزیره یوشی به زمینی ساخته شده از مقوا و کاغذ ساختمانی تبدیل شده است. یوشی هنوز توانایی های پرتاب تخم مرغ خود را دارد ، اما این بار می تواند تخم مرغ را به مرحله مراحل مختلف بکشد. Yoshi's Crafted World یک platformer 2D با عمق است که به شما امکان می دهد زمینه های مراحل را کشف کنید.

این یک انتخاب عالی برای بچه ها است که فقط با بازی های ویدیویی شروع می کنند. دنیای ساخته یوشی سرعت کم و بدون محدودیت زمانی و خطر کمی از مرگ را تشویق می کند (حتی اگر بازی با مشکل کمتری انجام شود). اکتشافات در Crafted World Yoshi مهم است و دو بازیکن می توانند از همکاری محلی استفاده کنند. در تعاونی های محلی ، هر بازیکن می تواند در هر زمان به پشت بازیکن دیگر صعود کند ، که در طول بخش های سکو نرم افزاری مشکل دارد. شایان ستایش ، فوق العاده طراحی شده و پر از لباس های شاد و جذاب ، Crafted World Yoshi یک انتخاب عالی برای والدین بچه های خردسال است.

جدید برادران سوپر ماریو U Deluxe

برادران سوپر ماریو جدید Super Deluxe برای سیستم عامل ماریو خود از جهت گیری کلاسیک طرفین استفاده می کند. مجموعه ای از دو بازی Wii U - New Super Bros. U و New Super Luigi U - Deluxe یکی از بهترین بازی های Nintendo Switch در اطراف است. جهان بسیار رنگارنگ و پر جنب و جوش است ، این سیستم عامل بسیار عالی است و جذابیت نینتندو با هر پرش بیرون می رود.

لوکس دو شخصیت قابل پخش جدید را معرفی می کند ، توادت و نابیت ، که هر کدام سطح را برای بچه های خردسال نزدیک تر می کنند. Nabbit نمی تواند از دشمنان خسارت بکشد ، و توادت می تواند تاجی را انتخاب کند که او را به Peachette تبدیل می کند ، که می تواند پرواز کند. علاوه بر این ، لوکس تا چهار بازیکن از تعاونی پشتیبانی می کند تا کل خانواده بتوانند در این بازی سوپر ماریو با هم شرکت کنند.

 

Mario Kart 8 Deluxe

بازی های شکرگذاری ماریو کارت هدر

تا آنجا که بازی های مسابقه ای می گذرد ، Mario Kart 8 Deluxe هم ساده ترین بازی است و هم سرگرم کننده ترین. با داشتن تصاویری رنگارنگ ، پر جنب و جوش ، یک طرح کنترل ساده و تمام شخصیت های نینتندو که می توانید در یک بازی بخواهید ، Mario Kart 8 Deluxe یکی از بهترین بازی های چند نفره در Switch است.

انتخاب گسترده آن از آهنگ های مضمون در ترکیب با حالت های نبرد که از موارد جالب بازی استفاده می کند ، به پاهای بی نظیری دست می دهد. این نوع بازی شما و خانواده تان برای سالهای آینده خواهد بود. خوب است

 

بازی های LEGO

از سال 2005 ، بازی های دارای مجوز رسمی LEGO به بچه ها و والدین راه های بسیار خوبی برای تجربه ویژگی های فکری بسیار پرطرفدار مانند Star Wars ، Lord of the Rings ، هری پاتر ، پارک Jurassic و تعدادی از حق رای دادن ابرقهرمانان داده اند. تقریباً همه این تجربیات دوست داشتنی و ارزشمند ، ارزش بازی با کودکان و نوجوانان و جوان و با قلب را دارند.

LEGO The Incredibles به تازگی برای The Incredibles 2 بیرون آمد و LEGO DC Super-Villains در اواخر سال 2018 وارد بازار شد. با گیم پلی اکشن ساده ، معماهای تعاونی و داستانهای داستانی که اغلب از آینه فیلم ها در دست می گیرند ، بازی های LEGO بسیار پرشور هستند. نکته برای بچه های جوان که به دنبال ورود به بازی هستند. فیلم لگو 2 Videogame را در 2019 به وجود آمد.

افسانه های رایمن

بدون بازو ، بدون پاها ، مشکلی نیست. قهرمان فقیر اندام Ubisoft ، Rayman ، در یک سری بازی های بزرگ بستر های نرم افزاری اعم از 2D و 3D بازی کرده است ، اما Rayman Legends  بهترین انتخاب قهرمان است. این حاوی 2D sidecroller رنگی ، مبتکرانه ، متخصص و طراحی شده و دارای محتوای عالی است.

این برای طرفداران ماریو عالی است. Rayman Legends مخصوصاً برای یک شب بازی خانوادگی بسیار مناسب است ، زیرا این بازی شامل تعاونی های ترکیبی و ترکیبی برای چهار بازیکن است. این نوع تجربه چند نفره است که می تواند همه بچه ها ، نوجوانان و والدین همه به طور همزمان لذت ببرند. این در PS4 ، Xbox One و Nintendo Switch موجود است.

 

LittleBigPlanet 3

تصویر کوچک LittleBigPlanet 3 28

برای طرفداران سیستم عامل با ذهن خلاق ، LittleBigPlanet 3 یک بازی مطلق دلسوز است. ماجراجویی اصلی ، با بازی Sackboy ، دارای سطوح عالی با پازل هایی است که به اندازه کافی آسان برای حل کردن بچه های کوچک است. اما جایی که شما بیشترین تفریح ​​را با بچه های خود خواهید داشت در سطح خالق است.

LittleBigPlanet 3 مانند پیشینیان خود دارای یک حالت ایجاد است که به شما امکان می دهد سطوح پیمایش جانبی خود را طراحی و بازی کنید. این نه تنها ارزش پخش بسیار زیاد را به LittleBigPlanet 3 اضافه می کند ، بلکه می تواند باعث علاقه به طراحی بازی برای بازیکنان جوان شود. شما می توانید LittleBigPlanet 3 را به طور مشارکتی نیز بازی کنید ، بنابراین برای والدینی که به دنبال جذب علاقه فرزندان خود به بازی هستند ، یک انتخاب عالی است. LittleBigPlanet 3 در PS4 موجود است.

 

سوپر ماریو اجرا کنید

نینتندو

از آنجا که این اولین بازی ماریو برای دستگاه های تلفن همراه ، Super Mario Run یک رویکرد مناسب را در پیش می گیرد. این یک دونده اتوماتیک با کنترل های لمسی یک دکمه است. ماریو همه را به تنهایی اجرا می کند ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید پرش از شکاف ها ، ضربه زدن به قدرت یو پی اس ، جمع آوری سکه ها و از بین بردن دشمنان است. به همین ترتیب ، Super Mario Run یک خیابان واقعاً خوب برای معرفی بچه‌ها با حق رای دادن به نمادین است.

این نیاز به تسلط کنترل کننده را برطرف می کند ، در حالی که هنوز هم به بچه ها اجازه می دهد جادوی پادشاهی قارچ را تجربه کنند. تضمین سکه های طلای کلکسیون این بازی بیشتر یک چالش است ، که مورد علاقه گیمرها و والدین بیشتر قرار می گیرد. این بهترین از هر دو جهان است. Super Mario Run در iOS و Android موجود است.

Peggle 2

یکی از ساده ترین و رضایت بخش ترین بازی هایی که تاکنون ساخته شده است ، Peggle 2 یک شاهکار بازی پازل از PopCap Games است. شما به سادگی هدف خود را شلیک می کنید ، یک دکمه را فشار می دهید و تماشای توپ فلزی را به دور میخ های آبی ، سبز و نارنجی می چسبانید. هدف این است که در ده چرخش تمام میخ های نارنجی پاک شود. شما می توانید برخی از آن را شانس بنامید ، اما هدف گذاری صحیح نام بازی است.

ما می دانیم که این فرض ممکن است کسل کننده به نظر برسد ، اما واقعاً یکی از اعتیاد آورترین بازی های پازل در اطراف است. تصاویری روشن ، رنگارنگ ، صداهای عالی و چند نفره محلی این بازی را برای بازی با فرزندانتان یک بازی عالی می کند - هر چقدر هم که جوان باشند. انتخاب ساده است ، و کنار گذاشتن آن بسیار دشوار است. Peggle 2 برای بارگیری در Xbox One و PS4 در دسترس است.

 

یوکا-لیلی

Yooka-Laylee به سکوهای اواخر دهه 90 باز می گردد ، عمدتا بانجو کازوئی. به همین ترتیب ، این ماجراجویی رنگارنگ با بازی با یک آفتاب پرست و زیبا و خفاش دوست داشتنی ، نوعی دلتنگی برای بازی با بچه های شما است. این ویژگی چند نفره تعاونی ، که در آن یک نفر کنترل یوکا و دیگری کنترل لیلی.

همه چیز در مورد جمع آوری کلکسیون ها ، تسلط بر جهش ها ، شکست دادن بدی ها و حل معماها است. پس از پایان ماجراجویی ، می توانید مجموعه ای از مینی بازی های رقابتی را با حداکثر چهار بازیکن بازی کنید. Yooka-Laylee در PS4 ، Xbox One ، Switch و PC موجود است.

 

یک کلاه در زمان

Hat in Time یک platformer سه بعدی شاد است که از یک دختر جوان بیگانه ، به سادگی با عنوان Hat Kid پیروی می کند ، دنبال می کند که می خواهد راه بازگشت به خانه را پیدا کند. این مقایسه مطلوب با بسترهای نرم افزاری سه بعدی مانند Spyro و Super Mario 64 است .

در چهار سطح دنیای بازی ، پازل ها را حل می کنید ، دشمنان را شکست می دهید و مواردی را جمع می کنید که به شما امکان می دهد کلاه های جدید را برای توانایی های جدید باز کنید. یک Hat in Time از تعاونی محلی و آنلاین برای دو بازیکن پشتیبانی می کند. این در Xbox One ، PS4 ، Switch و PC موجود است.

صوتی مانیا به علاوه

Sonic Mania تناسخ مجدد بازی قدیمی Sonic است ، کامل با تصاویر یکپارچهسازی با سیستمعامل و البته گیم پلی platforming سریع. این امر به والدین این فرصت را می دهد تا کودکی خود را دوباره ببخشند و به آنها اجازه می دهد تا در جوانی بازی هایی را انجام دهند که در سن جوانی بازی می کردند.

این حتی نسخه های ریمیکس از سطح صوتی کلاسیک. حتی بهتر ، شما می توانید تعویض تخت روی صفحه نمایش تعاونی بازی کنید ، بنابراین نیازی به تصویب کنترلر نیست. Sonic Mania Plus در PS4 ، Xbox One ، Switch و PC موجود است.

سنین 5+

Scribblenauts: Showdown

نمایشگاه برج مقدماتی scribblenauts برج سقوط

Scribblenauts: Showdown ویژگی های آسان برای یادگیری بازی روی صفحه را با مجموعه ای از مینی بازی های سرگرم کننده و سریع به سرعت برای چهار بازیکن در اختیار شما قرار می دهد. همه چیز به اندازه کافی ساده برای لذت بردن از خانواده است ، اما مقداری خواندن و املا لازم است. در حالی که تمرکز اصلی Showdown بازی مهمانی است ، اما هنوز هم این سریال دارای حالت تعاونی Sandbox است.

هر سطح ماسهبازی دارای ده پازل باز است که می توانید با تخیل خود حل کنید. برای بچه های خردسال ، حالت sandbox یک زمین بازی عالی برای آنهاست که بتوانند روی مهارتهای حل مسئله کار کنند. درست کردن موارد با استفاده از اسم و صفت هم سرگرم کننده است و هم آموزشی ، بنابراین این یک قالب عالی برای کودکان در سن مدرسه است.

 

کنکوری

در حال حاضر ، همه از Minecraft ، بازی sandbox که در یک دهه گذشته به یک پدیده جهانی تبدیل شده است ، شنیده اند. نکته جالب در مورد Minecraft این است که این یک بازی است که با شما تکامل می یابد. بچه های جوان ممکن است در ابتدا قادر به ایجاد دنیای پیچیده نباشند ، اما با افزایش سن و یادگیری بیشتر ، می توانند بر آنها بیفزایند و ثمرات کار خود را از دست بدهند.

این که آیا شما در حال بازی کردن در حالت Creative هستید تا به سادگی دنیای خود را ایجاد کنید تا بتوانید در حالت Survival با Creepers روبرو شوید یا از حالت Creek استفاده کنید ، Minecraft یک تجربه سرگرم کننده است که هم بچه ها و هم بزرگسالان را قادر می سازد تا تخیل و نبوغ خود را به حد مجاز برسانند. بعلاوه ، تقریباً در مورد هر دستگاهی - کنسول های خانگی ، رایانه های شخصی ، تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی در دسترس است.

 

Snipperclips - آنرا قطع کنید ، با هم!

Snipperclips یک گیج کننده cutesy Switch است که با بازی Snip and Clip ، دو تکه کاغذ را بر عهده دارد که باید برای حل کردن سطح آن را بکشید . این بازی دو نفره تعاونی ، یک تجربه خنده دار و شگفت آور استراتژیک و خلاق است.

این تا حدودی قابل مقایسه با Scribblenauts است ، زیرا برای هر معما چندین راه حل خلاق وجود دارد. Blitz ، یک حالت چند نفره رقابتی برای چهار بازیکن ، شامل مینی بازی های کاغذ گرا مانند بسکتبال و مرگ و میر سبک است.

راکت لیگ

لیگ های موشکی بازی های شکرگذاری

Rocket League ترکیبی جذاب از ورزش های شدید ، مسابقه و فوتبال است. در عمل ، این فقط اتومبیل هایی است که در اطراف زمین مشغول زدن توپ بزرگی به درون یک شبکه فوتبال هستند ، اما این آزمایش جالب کنجکاو و شسته رفته ، به لطف عمق بی نظیر و دلهره آورش برای شادی و تعجب آور بودن ، میلیون ها نفر را فریب داده است.

این بازی شبیه به بازی است ، انتخاب و بازی کردن را آسان می کند ، برای هر دو کودک خردسال (احتمالاً به اندازه پنج سالگی) و والدین ایده آل است. به طور جدی ، سعی کنید Rocket League را بدون قلاب بازی کنید. Rocket League در Switch ، PS4 ، Xbox One و PC در دسترس است.

گیاهان در مقابل زامبی ها: نبرد برای Neighborville

گیاهان در مقابل زامبی نبرد برای کلاه شب Night Neighborville

عدم وجود نام تجاری Garden Warfare اما سومین بازی سریال ، Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville اکشن چند نفره حتی برتر را ارائه می دهد. چندین زامبی و گیاهان وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، از جمله آنها می توان به کلاس "80s Action Hero" اشاره کرد که می تواند یک کمان قدرتمند را به آتش بکشد ، و هر دو طرف با کمپین های داستانی خود همراه هستند که به عنوان یک ابزار عالی برای تدریس برای بقیه بازی ها عمل می کنند.

Battle for Neighborville برای خانه هایی که بیش از یک فرزند دارند نیز انتخاب خوبی است ، زیرا این بازی از طریق صفحه نمایش اسپلیت محلی در حالت های مختلف آن قابل پخش است. اینها شامل حالت Ops های تعاونی است که یک حالت ترکیبی آسان برای یادگیری است.

The Legend of Zelda: بیداری لینک

پیوند قهرمان پیوند |  The Legend of Zelda: بررسی بیداری لینک

بازسازی کامل بازی اصلی Game Boy ، با یک سبک هنری جدید که پیوند را به یک شکل مجسمه چوبی تبدیل می کند ، The Legend of Zelda: Link's Awakening یک بازی ساده تر و آسان تر برای یادگیری در این سریال است تا Breath of the Wild . با چندین سیاه چال برای کشف ، اسرار برای پیدا کردن ، و موارد برای باز کردن قفل ، Zelda کلاسیک است که همه بسته بندی شده در یک بسته شایان ستایش است. موسیقی آرام نیز یک امتیاز عالی است.

با این حال Link's Awakening یک بازی کاملاً راحت نیست ، بنابراین ما پیشنهاد می کنیم جوان ترین بازیکنان را از آن دور نگه دارید تا از سرخوردگی خودداری کنید. هرچند که به کنترل ها عادت کنید ، سخت گرفتن این مشکل دشوار نیست.

 

عمارت 3 لوئیجی

عاقبت یکی از بهترین بازی های 3DS ، Luigi's Mansion 3 این سریال را به سمت کنسول های خانگی باز می گرداند و هنوز هم شاید بهترین بازی باشد. با قرار گرفتن در یک هتل عظیم و نه یک عمارت واقعی ، این بازی پس از تبدیل شدن به نقاشی و ربوده شدن ، لوئیجی را جستجو می کند که ماریو ، هلو و دو دوست وزغ را جستجو می کنند.

علاوه بر اینکه یک بازی اکشن و پازل هوشمندانه است ، عمارت 3 لوئیجی غالباً خنده دار و خنده دار است ، و شامل چندین گزینه چند نفره برای زمانی است که بیش از یک کودک بخواهد سرگرم کننده باشد.

کشف 2

Unravel 2 یک پیمایشگر شگفت انگیز است که توسط Electronic Arts تحت چتر ایندی EA Originals منتشر شده است. Starring Yarny ، یک موجود حساس است که ، بله ، از نخ ساخته شده است ، Unravel 2 به معنای بازی مشترک است. هر یک از معماهای آن به حل دو یارن نیاز دارد ، چه به صورت انفرادی و چه با یک بازیکن دیگر.

معماهای Unravel 2 کمی چالش برانگیزتر از مواردی است که در LittleBigPlanet 3 مشاهده می شود ، اما بازی بسیار مناسب برای بازی با بچه های جوان شما است. زیبایی آن زیبا و کارتونی است و معماها هوشمندانه و بصیرت هستند. اگر به دنبال کمی چالش بیشتر هستید ، Unravel 2 یک بازی تعاونی عالی برای کودکان و والدین است. این موجود در PS4 ، Xbox One و PC است.

Captain Toad: Treasure Tracker

گیج کننده بخش ، قسمت سازنده برنامه ، Captain Toad: Treasure Tracker  از مینی بازی های کوتاه در Super Mario 3D World متولد شد . وزغها و توادتهای شایان ستایش ، ماجراجویی را آغاز کردند. این یک platformer معمولی ماریو نیست ، هرچند.

بیشتر سطوح روی یک سکوی مربع کوچک که می تواند کج یا چرخش داشته باشد صورت می گیرد. نه وزغ یا توادت نمی توانند پرش کنند ، بنابراین ساختن راه خود به انتهای هر سطح نیاز به دستکاری در محیط دارد. دشمنان و موانع دیگر این هدف ساده را سخت تر می کنند.

Captain Toad: Treasure Tracker برای طرفداران بازی های ماریو و گیج کننده ها بسیار عالی است. Treasure Tracker در Switch ، Nintendo 3DS و Wii U. در دسترس است. به روزرسانی اخیر برای نسخه Switch ، بازی کامل مبل تختخواب را برای دو نفر اضافه کرد و DLC پرداخت شده در اوایل سال 2019 منتشر شد.

 

سریال اصلی Pokémon

Pokémon RPGs از سال 1996 به بعد در حال پیشرفت بوده است ، و واقعاً RPG بهتر برای بچه ها وجود ندارد تا با یکی از تکرارهای بسیاری که در سراسر دستی های نینتندو وجود دارد شروع کنید. این RPG های مبتنی بر نوبت ، در تلاش خود برای تبدیل شدن به بهترین مربی پوکمون در جهان ، از جوانی پیروی می کنند. در طول راه ، شما Pokémon را برای آموزش و استفاده در نبرد با سایر مربیان اسیر می کنید.

در نینتندو 3DS ، سه مجموعه ماجراجویی عالی برای پوکمون وجود دارد : Pokémon X و Y ، Pokémon Omega Ruby و Alpha Sapphire و Pokémon Sun و Moon . اگر دو دستی دستی 3DS (یا 2DS) دارید ، می توانید با یکدیگر نبرد کنید تا ببینید چه کسی بهترین خانه است (احتمالاً فرزند شما برنده خواهد شد).

پوکمون: بیایید برویم ، در حالی که از نظر فنی ورودی اصلی نیست ، اما یک انتخاب عالی است. این بازسازی Pokémon Yellow با برخی ازمکانیکهای Pokémon Go برای Nintendo Switchتزریق شده است.

 

عبور حیوانات: برگ جدید

عبور حیوانات: برگ جدید

اگر چیز دیگری نباشد ، حیوانات عبور: برگ جدید مسئولیت را آموزش می دهد. شما باید گیاهان ، ماهی های غذایی خود را آب کنید و به خانه و تعهدات همسایگی خود تمایل پیدا کنید. این سیم کارت مدیریت شهری با یک شخصیت انسانی (شما) و یک دسته از عکس های حیوانات به یاد ماندنی به نظر می رسد که بر روی سطح خسته کننده خسته کننده است ، اما حلقه آرامش بخش آن باعث می شود که شما هر روز به خانه برگردید تا ببینید چه اتفاقی در شهر شما می افتد.

اگر دو دستی Nintendo 3DS دارید ، می توانید از شهرهای یکدیگر نیز بازدید کنید. عبور حیوانات: برگ جدید زیبایی زیبایی دارد که شما را به سمت خود جلب می کند ، اما این رضایت مطلق از انجام فعالیت هایی است که باعث می شود تا بیشتر به این سمت برگردید.

تراریا

در نگاه کلی، بازی Terraria است کمیته مبارزه با سانسور اما به عنوان یک sidescroller به 2D. در یک دنیای تصادفی ایجاد شده ، کار شما این است که اکتشاف کنید ، منابع را جمع کنید و دشمنان کوچک و بزرگ را شکست دهید. این یک هدف عینی تر از Minecraft است ، هرچند ، به عنوان هر وظیفه ای که شما انجام می دهید ، می توانید دهکده های جدید را به ساختمان های خود ساخته کنید.

از آنجا که به طور تصادفی تولید شده است ، Terraria برای هر کاربر متفاوت عمل می کند. از نظر طول عمر ، Terraria در اینجا کافی است تا شما را برای ده ها ساعت بازی ، اگر نه صدها ، بازی کند. در دنیای پیکسل Terraria همیشه کاری وجود دارد و این یک لذت مداوم است. Terraria در رایانه های شخصی ، Xbox One ، PS4 ، Switch ، دستگاه های تلفن همراه و کنسول های میراث موجود است.

سنین 10+

نماد آتش: سه خانه

سریال Fire Emblem به عنوان یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی سخت و سخت با مرگ دائمی و دستی بسیار اندک شروع شد. اگر می خواهید چنین باشد ، این هنوز هم اتفاق می افتد ، اما گزینه های دشواری و دسترسی در Fire Emblem: Three House آن را برای بچه های بزرگتر انتخاب عالی می کند. مبارزات مبتنی بر نوبه خود عمیق است بدون اینکه زیاد باشد ، و داستان پردازی از همان لحظه های شروع تا مدتها بعد از گذر از زمان پرش از وقت در میانه بسیار عالی است.

Fire Emblem: Three House همچنین ارزش پخش فوق العاده ای را ارائه می دهد ، بنابراین می تواند یک هدیه بزرگ کودک در فصل تعطیلات باشد و می تواند آنها را برای هفته ها یا ماه ها ادامه دهد. این به دلیل سه کمپین جداگانه بسته به انتخابی است که در نزدیکی انجام می دهید و ارزش آن را دارد که چندین بار پخش کنید.

بیش از حد 2

Team17 Digital

Overcooked 2 یکی از مهیج ترین و ناامید کننده ترین بازی های مهمانی تعاونی در اطراف است. دلیل اینکه ما این شبیه ساز پخت سریع را برای خانواده ها توصیه می کنیم بسیار ساده است. این مستلزم برقراری ارتباط و کار مداوم تیمی ، مهارتهای اساسی برای مهارت های بچه ها است.

Overcooked 2 همچنین سرگرم کننده ساده است ، با آشپزخانه های متحرک ظالمانه و هواپیماهای مسخره خنده دار. سلف آن نیز زمان بسیار خوبی است ، اما Overcooked 2 یک تجربه قوی تر است. Overcooked 2 با دو تا چهار بازیکن بهترین کار را انجام می دهد ، بنابراین این یک تجربه مشترک تصمیم می گیرد که متناسب با تمام خانواده باشد.

اضافه بار

Overwatch توسط ESRB نوجوانان رتبه بندی می شود ، بنابراین تیرانداز قهرمان محبوب برای بچه ها 13 سال به بالا توصیه می شود. این دارای برخی از خون کارتون ها و البته خشونت است ، گرچه واقع گرایی و جذابیت تیراندازهای درجه یک بالغ را ندارد.

حالت های مبتنی بر هدف Overwatch ، شخصیت های متنوع و گیم پلی استراتژیک آن را به یک تیرانداز چند نفره تبدیل می کند که والدین می توانند در کنار نوجوانان و تویت های خود لذت ببرند. این واقعا یکی از بهترین تیراندازهای رقابتی اطراف است. اگر نمی خواهید بچه های شما Call of Duty یا Battlefield را بازی کنند ، Overwatch جایگزین خوبی است (بسیاری به شما خواهند گفت که به هر حال بهتر از آن حق رای دادن است!).

 

افسانه افسانه

Apex Legends ، مانند Overwatch ، توسط ESRB به نوجوانان رتبه بندی می شود. این تیرانداز نبرد هیبریدی / رویال قهرمان نیز برای بچه های 13 سال به بالا طراحی شده است. Apex Legends به Fortnite شبیه استزیرا هدف این است که آخرین تیم ایستاده در یک منطقه قابل پخش و به تدریج کوچک شویم. در حال حاضر ، Apex Legends فقط از تیم های سه نفره پشتیبانی می کند ، که 20 تیم آن را به صورت دور برگشت از آن دور می کنند.

نقشه بسیار جالب است ، افسانه ها توانایی های سرگرم کننده ای دارند ، و تجربه کلی احساس می کند بسیار جلا تر از اکثر بازی های نبرد رویال است. به علاوه ، این بازی رایگان در PS4 ، Xbox One و PC است. با این حال ، سلاح های Apex Legends واقع بینانه تر از نمونه هایی است که در Overwatch یا Fortnite دیده می شود ، بنابراین والدین قطعاً خواهان نمایش این بازی هستند. این احساس چند نفره جدید است ، اما ، احتمالاً بچه های شما در مورد آن صحبت می کنند یا حداقل از آن شنیده اند.

Fortnite: Battle Royale

Fortnite Food Fight LTM گیم پلی

Fortnite: Battle Royale یک احساس جهانی است. اگر این مطلب را می خوانید ، احتمالاً از محبوبیت گسترده Fortnite آگاه هستید . شاید فرزند شما حتی آن را بازی کرده باشد. اگر تعجب می کنید که وزوز چیست ، پیشنهاد می کنیم در کنار آنها دوئوس یا میادین بازی کنید.

این بازی نبرد رویال حلقه بسیار خوبی دارد و از تصاویر کارتونی استفاده می کند که به آن کمک می کند تا در قلمرو یک بازی بماند که برای بازی های بچه های شما خیلی بالغ نباشد. علاوه بر این ، جنبه ساختاری بازی به آموزش خلاقیت کمک می کند و چه کسی می داند ، شاید این امر علاقه خود را به مهندسی یا معماری در جوانان شما افزایش دهد. بهتر از همه ، Fortnite بازی رایگان در کنسول ها ، رایانه های شخصی و iOS و Android است.

 

موش صحرا و Clank

Reimagining از کلاسیک PS2 2002 ، Ratchet & Clank یکی از بهترین موارد خاص پلی استیشن 4 است. اگر اتفاق افتادید که فیلم وحشتناک 2016 را از این بازی اقتباس کرده اید ، لطفاً اجازه ندهید که وحشت کامل آن شما را از بازی واقعاً عالی باز دارد. داستان این که چگونه یک لومباکس جوان و یک ربات دوست شدند و کهکشان را از نابودی خاصی نجات دادند هم بازی الهام بخش است و هم از همه مهم تر ، بازی بسیار باورنکردنی است.

Ratchet & Clank با داشتن تصاویر کارتونی چشم نواز ، سلاح های خنده دار ، نبردهای رئیس بزرگ و سکانس های platforming ، ضرب و شتم را از دست نمی دهد. تنها نکته منفی این است که فقط می توانید به صورت انفرادی بازی کنید ، به این معنی که بعد از اینکه بچه ها سریع خوابیدید ، باید یک جلسه را دزدکی کنید. بله ، Ratchet & Clank برای بچه ها در هر سنی عالی است (خون و خشونت انیمیشن دارد) ، اما شما هم می خواهید آن را بازی کنید.

 

بدون آسمان انسان

بدون آسمان انسان

هرگز تصور نمی شد No Man's Sky آینده آینده بازی باشد ، دنیایی تقریبا نامتناهی از سیارات برای کشف و ماجراهایی که باید انجام شود. هنگامی که در سال 2016 راه اندازی شد ، معلوم شد که یک تجربه عظیم ، اما تا حدودی پرهیز از تکرار است. با این حال ، طی دو سال گذشته ، آسمان No Man's از جهات مختلف بهبود یافته است. حلقه اصلی ، با این حال ، تا حد زیادی دست نخورده مانده است. پس چرا در این لیست قرار دارد؟

خوب ، زیرا No Man's Sky تخیل و کنجکاوی را که اغلب بزرگتر می شویم از دست می دهد. برای بچه ها ، مسافرت از سیاره به سیاره دیگر ، استخراج مواد معدنی و مطالعه موجودات عجیب و غریب که در دنیاهای متنوع زندگی می کند ، یک زمان تفریحی است. این قدرت باعث می شود بچه ها احساس کنند که فضانوردان سرزمین های ناشناخته و ناشناخته را کشف می کنند. No Man's Sky در PS4 ، Xbox One و PC موجود است.

 

Splatoon 2

معاملات سوئیچ نینتندو

Splatoon 2 ، دنباله تعجب آور Wii U ضربه ، به راحتی یکی از جذاب ترین و جذاب ترین "تیرانداز" های چند نفره در اطراف است. مسلح با سلاح رنگی - بلستر ، قلم مو ، غلتک ، و غیره - هدف اصلی شما این است که هر نقشه را تا آنجا که ممکن پوشش دهید. در اصل ، همه چیز در مورد کنترل قلمرو است ، که منجر به برخی از آتش سوزی های رنگی با تیم مقابل می شود.

این سبک بازی نینتندو ستاره های ماهی مرکب را بازی می کند (Nintendo باید واقعاً کاریکاتوری در مورد دنیای بازی Splatoon بسازد). همچنین یک کمپین تک نفره و یک نوع تعاونی به نام Salmon Run وجود دارد. نکته تاسف آور این است که برای بازی چند نفره محلی به دو کنسول Switch احتیاج دارید ، اما این یک بازی است که هم والدین و هم بچه ها می توانند در آن قلاب شوند.

 

ماریو + Rabbids Battle Kingdom

کراس اوور عجیب ماریو / Rabbids یک اقدام عجیب و غریب فوق العاده در مبارزات استراتژی مبتنی بر نوبت XCOM است. همچنین اتفاق می افتد که یکی از جالب ترین بازی های منتشر شده در سال های اخیر است. هر سطح در یک میدان نبرد مبتنی بر شبکه صورت می گیرد. در هر نوبت ، شما سه شخصیت خود را - شخصیت های استاندارد ماریو یا نسخه های Rabbid از آنها - به منظور پاک کردن منطقه Rabbids حرکت می دهید.

به عنوان یک بازی استراتژی ، به طور متوسط ​​برای بچه های زیر 9 یا 10 سال مناسب نیست ، اگرچه می توانید با دو بازیکن هماهنگی کنید. گزینه های شخصی سازی به شما امکان می دهد هر نبرد را آسان تر کنید ، بنابراین به اندازه بازی معمولی استراتژی مبتنی بر نوبت کاری سخت نیست. اگر بچه های شما از چکر یا شطرنج لذت می برند ، احتمال دارد که آنها ماریو + Rabbids Kingdom Battl e روی نینتندو سوئیچ را دوست داشته باشند.

 

پورتال 2

پورتال 2 یکی از بزرگترین بازی های تمام دوران است. نه ، واقعاً مکانیک بسیار ساده و در عین حال انقلابی است. مسلح با یک دستگاه پرتال دستی ، شما بر روی دیوارهایی که می توانید از آن عبور کنید ، پورتال های آبی و نارنجی ایجاد می کنید تا از طریق امکانات غول پیکر که Aperture Science است ، پیش بروید. وقتی مکانیک کلیک می کند ، تقریباً هر کاری که انجام می دهید باعث می شود که به خودتان "واو" دهان دهید.

پورتال 2 همچنین برای چهار بازیکن یک کمپین همکاری مشترک دارد. دارای رتبه E-10 ، به دلیل خشونت فانتزی و زبان ملایم ، برای کودکان ده سال به بالا توصیه می شود. علاوه بر اینکه شادی بازی کردن است ، واقعاً خنده دار نیز هست. پورتال 2 در رایانه های شخصی و Xbox 360 / PS3 موجود است ، اگر هنوز هم یک کنسول میراث دارید می خواهید گرد و غبار را خاموش کنید.

دره استاردا

معاملات بازی پلی استیشن 4

جانشین معنوی در حق رای دادن به محصول Harvest Moon ، Stardew Valley یک مزرعه و مدیریت لذت بخش با یک قلب کامل است. در ابتدای بازی ، شما به مزرعه پدربزرگ خود در شهر پلیکان حرکت می کنید تا از شلوغی و شلوغی شهر بزرگ دور شوید.

درست مانند عبور حیوانات ، شما منابع جمع آوری می کنید و با شهرها تعامل می کنید. Stardew Valley همچنین دارای ویژگی های نبرد است ، بنابراین ، زندگی همه آنها در همه جا نیست. این کمی عمیق تر و پیچیده تر از Animal Crossing است ، اگرچه اگر کودک شما خواننده محکمی است و علاقه به سیم کارت های مدیریتی دارد ، Stardew Valley یکی از بهترین بازی های مستقل در سال های اخیر است. به علاوه ، فقط در PS4 ، Xbox One ، Switch و PC فقط 15 دلار است.

پخش نادر

مجموعه ای از 30 بازی نادر از اولین 30 سال فعالیت تجاری خود ، Rare Replay نگاهی متنوع به تاریخ بازی های ویدئویی ارائه می دهد ، از اجرای اولیه ضرب و شتم مانند Battletoads گرفته تا تعریف بسترهای نرم افزاری مانند Banjo-Kazooie و بازدیدهای عجیب مانند Viva Piñata .

در حالی که هر بازی در این مجموعه ارزش بازی کردن را ندارد ، اما ارزش زیادی در این بسته وجود دارد. البته مراقب باشید: Bad Fur Day Conker ، هرچند زیبا است ، اما مطمئناً بازی برای بچه ها نیست. پخش نادر در Xbox One در دسترس است.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS3 , PS4 , XBOX One , Switch , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازی های ویدیویی برای بچه ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com